Een nieuwe tijd

17 juli 2017 - Kpando, Ghana

Hallo allemaal,

Mijn laatste blog op deze wijze, voor ik weer naar Ghana vertrek.

Ik kijk er in elk geval naar uit om opnieuw te vertrekken. Hoewel het wel erg raar voelt om afscheid te nemen alle lieve mensen hier. Helaas hoort dat erbij, maar gezien de vakantie tijd lijkt het net of ik een lange vakantie tegemoet ga. Vakantie vieren zit er denk ik alleen niet helemaal in...

Mocht je het aankomende jaar op de hoogte willen blijven van mijn avonturen en alles wat ik mee maak, mail, stuur een sms/whatsapp berichtje of een priveberichtje op Facebook met je mailadres, dan voeg ik je toe aan de maillijst.

Liefs Danielle

1. Grietje Vos:
    17 juli 2017
    Graag wil ik jou belevenissen lezen en wens je heel veel succes daar, groetjes en liefs vanuit Lelystad.
  2. Aleida Vos:
    20 juli 2017
    graag blijf ik op de hoogte van je verhalen en het wel en wee
    veel succes
  3. Linda Van Herck:
    24 september 2017
    Hey,
    Ik heb een huis in Kpando en ik ga in november voor een maand. We willen een soort fusion keuken aanbieden, gezond, met veel groenten. We bakken ook ons eigen veelgranenbrood. Ook moeilijk te vinden in Kpando. Op zondag wil ik krentenbrood bakken.
    Je bent welkom. Ons huis ligt naast the Jerusalem house. Zoek ons op op Facebook. The Compound Experience.